zondag 5 september 2010

Challenge #09

Hallo allemaal.
Ik ga me ook eens aan een challenge wagen.
Hij is van
http://allesmetenoverkleurenmetderwents.blogspot.com
De kleuren waren zwart,wit met een andere kleur.
Dit is hem geworden.




Het afdrukje is van Magnolia en is ingekleurd met Derwent potloden.
Papier weet ik niet hoe dat heet komt uit een blokje,zwart,witen een rose bloem en een strassteentje een zwart lintje ,en nog happy birthday gestempeld.
en ik heb met de pearl pen gewerkt.

Ben benieuwd wat jullie er van vinden.
XXX Miranda.

10 opmerkingen:

  1. Ik vind hem superrrrr, leuke kleurencombi zo.

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi miranda,Hij is super geworden,en fijn dat het gelukt is.
    XXXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi is die geworden, bedankt voor het meedoen bij derwent

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie kaart de kleuren zijn erg mooi het is een mooi geheel
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een heel leuk kaartje is het, Miranda. Leuk dat je meedoet met de derwent-challenge!

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nou Miranda, je kan wel vaker meedoen hoor!!je kaartje is super geworden.

    bedankt voor je deelname...

    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi miranda
    HIj is heel leuk!!!!
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Miranda, Ik vind het ontzettend leuk dat je mijn eerste volger bent geworden, en vind je werk super.
    Groetjes, Bianca

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoi Miranda mooie kaart heb je gemaakt, leuk dat je dinsdag ook komt, is voor mij de eerste keer, dus best spannend.
    ik heb Heidy vanmiddag inmiddels ontmoet en daar zit nog een mooi verhaal aan vast.
    tot dinsdag.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  10. hoi miranda

    prachtig kaartje!!

    leuk dat je mijn blog volgt,ik ga hetzelfde doen wnt je maakt ook leuke creaties!!!

    gr regina

    BeantwoordenVerwijderen