vrijdag 17 september 2010

Bedankje voor michelle

Hoi,
ik heb vandaag het bedankje voor mijn vriendin Michelle afgemaakt.
Ze was verleden week mee geweest met het kinderfeestje van Tara.
ik heb een theedoosje en een mini merci doosje gemaakt,theedoosje heb ik op scrappapier overgetroken en versierd.

Het papier is van Woodhaven en heb ik gekocht in Amerika,verder heb ik er bloementjes en een vlinder er op geplakt.
Met een stempeltje,bedankt gestempeld.


Het merci doosje heb ik beplakt met papier van de Action en een paar bloementjes er op gedaan.

Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
XXX Miranda.

4 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,
    Ik denk dat Michelle dit heel leuk gaat vinden,leuk idee van dat theedoosje en het Mercidoosje vindt ik helemaal geweldig.
    Zie je morgen.
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ok dit is een heel leuk stelletje, leuk he papier van de Action?

    Groetjes Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie manier om dank je wel te zeggen, ziet er heel mooi uit.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi miranda
    Wat leuk gedaan. Ziet er leuk uit.
    hennie

    BeantwoordenVerwijderen