donderdag 5 mei 2011

B-Day

Goedenmorgen Alemaal.

Vandaag zet ik mijn kaartje op mijn blog,die ik een dinsdag heb gemaakt samen met,Heidy en Hennie.
Die zijn een dagje bij mij geweest.
Het was erg gezellig.
Het kaartje heb ik gemaakt voor mijn dochter,haar vriendin,die geeft zaterdag haar kinderfeestje.



Het papier wat ik hiervoor heb gebruikt is van
Queen Bee.
Verder heb ik de nestabilitie gebruikt,lint en tekststempel.
Ingekleurd met de derwent potloden.



Nog een fijne dag iedereen.
XXX Miranda.

6 opmerkingen:

  1. Wauuw wat een super mooi kaartje

    gr hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. geweldig leuke kaart zal ze erg blij mee zijn.
    groetjes van Jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Miranda,ik had hem al gezien en in het echt is tie nog leuker,hoop gauw weer een x zo met zijn drietjes iets te doen,vond het super!!
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij is echt heel lief en mooi geworden zeg.
    Groetjes Wil

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuk, lief kaartje, mooi hoor.

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen