vrijdag 3 december 2010

Suprise 2

Goedemorgen Allemaal.
Dit is suprise 2,deze is voor mijn andere dochter.
Ik hen een hondenhok gemaakt.

De doos hebben we wel 5x geverfd.
Het dak heb ik afgewerkt met een stukje stof en wol.
de bloemen en de naam ,zijn met de cricut uitgesneden.

Verder heb ik nog een kussentje er in gemaakt,een hondtje er op gezet.
En een botje en een bal.
De kadootjes zijn schriften,een pen,een little petshop hondtje en een chocolade letter.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

XXX Miranda.

5 opmerkingen:

  1. Hoi Miranda,hij is echt super geworden
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat is tie geweldig!!!
    Goetjes van hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gaaf, de surprise is al een cadeau .

    groetjes jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die gaaf geworden heel mooi gedaan
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Miranda
    Leuk dat je mij gevonden hebt op de blog.
    Ben ook gelijk je volger geworden. Mooie fotos van je kinderen
    Je blog is ook erg leuk.
    Groetjes,Marian

    BeantwoordenVerwijderen