zondag 22 augustus 2010

Lorraine

Hoi,
Van de week was de dochter van mijn vriendin jarig,
ze werd 10 jaar ze wou geld oke, dan wat verzinnen waar doe je het geld in
gewoon in een envelop is ook niets aan.
Dus ben ik aan de slag gegaan.

Heb een tasje gemaakt en beplakt met papier van Meadowlark.
Heb er bloemetjes er op geplakt met een strassteentje.
En een lintje met een kaartje er aan gehangen.




Ik hen een atc envelopje gemaakt daar in een atc kaartje,en op het
atc kaartje heb ik het geld op geplakt



Ik heb er ook nog een lipgloss bij gedaan en snoepjes.
En twee armbandtjes.



Nou ik ben er zelf erg tevreden over.
wat vinden jullie er van.
XXX Miranda.

2 opmerkingen:

  1. Hoi miranda
    Het tasje is zeker leuk geworden. Morgen ga ik mijn best doen om ze te bestellen.
    Hennie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Miranda,zal Lorraine leuk vinden,ik vint het ook erg leuk.
    XXX Heidy

    BeantwoordenVerwijderen